Beoordelingen van Poké & Zo Oud-Beijerland
Recente recensies
Ingrid
Het eten werd snel bezorgd en was heerlijk! We hebben genoten.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Corina
En het was weer uitmuntend!
Dave
Eten was weer goed zoals gebruikelijk. Maar geen saus en eetstokjes.
Mieke
Heerlijk!!
Charles Martherus
Ik heb buiten gewoon heerlijk gegeten.
Reactie van Poké & Zo
Goed om te horen Charles, graag tot snel! Groetjes, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Piet
We gebruiken van iedere Poke.
Nellie
Eten was ruim voldoende en erg lekker
Anica
Sla was bedorven zag er vies uit en smaakte echt goor!!’
Reactie van Poké & Zo
Beste Anica, wat vervelend dat uw maaltijd niet heeft gesmaakt, onze excuses voor het ongemak! We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Roel
Edwin
Het was weer top top tot de volgen keer
Aron
Inge
Altijd vers en vriendelijk personeel.
Nel
Het was weer heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
John
Altijd top kwaliteit!
Marnix
Super lekker!! Echt een aanrader!
Diana
Patricia van Eijk (Beto)
was weer super
Wiekie
Was weer top
Goed
Miranda Ridderhof
Altijd de allerlekkerste pokebowls.
Patricia van Eijk
De pokebowls zijn heerlijk, goed verzorgd, en de extra's worden super opgepakt. De bezorging super netjes op tijd, en nette jongens/mannen!
Reactie van Poké & Zo
Beste Patricia, van zulke reviews worden we heel vrolijk, bedankt voor de complimenten! Graag tot snel bij Poké&ZO :) Groetjes van het Poké&ZO Team in Oud-Beijerland
Mango
Ronald
Alles keurig verpakt. De inhoud, wat je ook maar kiest, is altijd een verrukking voor de smaakpapillen!
Ed
Vers, verfrissend en verrassend. Hoge kwaliteit zonder ervoor naar Bangkok of Singapore te hoeven fietsen. Sympathiek personeel en snelle service. Aanrader.
Reactie van Poké & Zo
Wat een leuke review Ed, dankjewel voor de mooie complimenten! Groetjes, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Patricia van Eijk
Netjes op tijd, en elke keer weer lekker
Burgunda
Het was erg lekker, en niet duur
Mirjam
Goed gevulde en heerlijke pokebowls!
Carla
We hadden crispy chicken pokebowl besteld zonder Jalapêno maar hij was alsnog heel erg pittig..als ik dat geweten had had ik hem niet gekozen. Misschien handig om dat erbij te vermelden. Wel super leuk dat we er 2 overheerlijke cookies bij kregen. Super bedankt en gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
Reactie van Poké & Zo
Beste Carla, bedankt voor uw felicitatie! We gaan aan de slag met uw feedback, bedankt voor de tip. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Gp
Angelique
Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan ! De poke bowl crispy chicken was weer heerlijk en vers . Wat een goeie actie 2 haken 1 betalen !! En vanwege jullie jubileum ook nog 2 lekkere koeken gratis erbij . Ook opvallend vriendelijke medewerkers in het filiaal . Ga zo door , daar worden we blij van .
Reactie van Poké & Zo
Beste Angelique, wat een fijne en enthousiaste review, dat vinden we heel leuk om te horen, dankjewel! Hopelijk tot snel :) Groetjes, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Nancy
De pokebowls waren heerlijk! Ook perfect rekening gehouden met onze persoonlijke voorkeuren. Top!!
Hester
Beste pokebowls! Fijne bezorgers 👍🏼
Patricia de Visser-de Bruin
Was Top!😉🤩
Rob van der Veen
Heerlijke maaltijd en dank je wel voor het heerlijke toetje (gekregen vanwege het 5 jarig bestaan in Oud Beijerland).
Caroline
E
Super lekkere pokebowl
Heerlijk zoals altijd
Nancy
Het was zo lekker!!
Vincent
Erg lekker en goed op tijd klaar!
Simon Benne
Heerlijk genoten van deze Crispy Chicken. Perfect gekozen en...ook afgeleverd.
Melissa
Mooie actie en superlekker!
Edwin van Etten
Het was weer top tot de volgen keer en bedankt voor het brengen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jannie
Het eten was heerlijk Zit alleen op een kortingscode te wachten die mijn belooft is omdat alles er niet bij zat enneagram wel voor betaald is
Reactie van Poké & Zo
Beste Jannie, we gaan contact met u opnemen wat betreft de kortingscode! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
E.H.C. Siemons
We misten in beide pokebowls de avocado en de komkommer was ook niet lekker.
Reactie van Poké & Zo
Beste E.H.C, jammer dat uw bestelling niet compleet naar wens was, onze excuses daarvoor! Uw feedback wordt doorgegeven aan ons personeel in de keuken, zodat zij hier in het vervolg beter op zullen letten. We hopen u desondanks snel weer te zien bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Marianne Bos
Heerlijke poke bowl en goed op tijd klaar!
Hanneke
Gemis dat terrijakki niet te bestellen is. Alleen als aanbieding op dinsdag
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Anoniem
Alles prima in orde
Lisa
Norah
A vd Ree
Eerst geef ik in de bestelling aan dat ik allergisch ben voor pepers en vervolgens blijkt dat er pepers in het vlees zaten dat ik heb gegeten. Dan klaag ik daar over en krijg na extra duidelijk te moeten zijn een tegoed toegezegd per mail die ik vervolgens niet ontvang! Vooral punt 1 is ronduit gevaarlijk maar daar wordt dus blijkbaar niet zo serieus mee omgegaan.
Reactie van Poké & Zo
Beste A Van der Ree, bij Poké&ZO nemen we allergieën en uitzonderingen erg serieus. We vinden het dan ook ontzettend vervelend dat het vermijden van pepers in uw bestelling niet goed is gegaan. Onze excuses voor dit ongemak! Uiteraard nemen we uw klacht serieus en is er contact met u opgenomen om te zoeken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Marco Baars
De bestelling was weer snel bezorgd en het eten weer heel goed. En ook weer de opmerkingen gelezen en ook gedaan wat er gevraagd werd
Van der Velden
Weer vers zoals altijd 👍 Alles ook op tijd bezorgd 👍
Prins
Smullen tot de laatste kruimel!! 👌🏻
Sylvia
We hebben weer heel erg genoten van de crispy chicken bowl, onze favoriet 🤩
Bianca Veenhoff
Heerlijk gegeten en netjes op tijd.
JT
Bestelling was redelijk op tijd. We hadden 2 Pokebowl crispy chicken (regular en large) bij beide zat er geen jalapeno in. Pokebowl zalm was overladen met wasibinoten, en de baobun pulledpork beetje uitgeschoten met die chili.
Reactie van Poké & Zo
Beste JT, bedankt voor het achterlaten van uw review, dat waarderen we! Uw feedback wordt doorgegeven aan de keuken, zodat ze in het vervolg beter kunnen letten op de details. Desondanks hopen we u snel weer te zien bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Sharon
Altijd netjes op tijd en heerlijke poke bowls. De smaak is elke keer weer top en goed. Echt een aanrader
Martijn Bal
Heerlijk gegeten.
Kuipers
De poke bowls waren weer heerlijk. Top!
Marjolein
Het was lekker, maar helaas was de gefrituurde nori niet toegevoegd aan de avocado bowl. Het is al vaker gebeurd dat dit niet wordt gedaan, en dat is juist zo lekker dus jammer als het er niet bij zit!
Reactie van Poké & Zo
Beste Marjolein, dat is jammer om te horen en uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Uw feedback wordt doorgestuurd naar onze keuken, zodat zij hier in het vervolg beter op zullen letten. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Stelle schipper
Snel bezorgd!
Marco Hofman
Het leek of de bowls door elkaar geschud waren. Het zag er rommelig uit. Dit heeft er tot nu toe veel netter uitgezien.
Reactie van Poké & Zo
Beste Marco, Bedankt voor uw review. We gaan uw feedback doorgeven aan ons keuken- en bezorgpersoneel, zodat zij hier in het vervolg rekening mee kunnen houden. We hopen u desondanks snel weer bij Poké&ZO te zien! Vriendelijke groet, Poké&ZO Oud-Beijerland
Ellen van den Boogaard
Cees Knegt
Iets te laat, maar het was ook kl...weer . De bezorger was door en door nat. lekker gegeten, de bloemkool hapjes waren voor mij nieuw, maar erg lekker. Neem ik meer, kan ik aanbevelen.
Marielle
Het was heerlijk. Echt een aanrader.
Janne
Het was weer heerlijk! Vanuit hygiëne oogpunt zal ik adviseren om haarnetjes te dragen in de bereidingskeuken.
Lianne
Genoten van een overheerlijke poke bowl mix fish. Een feestje om te eten! Zalig!
Whitney en Olivia
Al aantal jaar klant, ik vind het jammer dat er steeds meer mayonaise of dressing bij komt ik zou niet meer zo snel bestellen.
Reactie van Poké & Zo
Beste Whitney en Olivia, jammer om te lezen dat de hoeveelheid dressing/saus tegenvalt. Mocht u minder dressing/saus wensen, kunt u dit altijd aangeven in de opmerkingen van uw bestelling of aan de kassa in ons restaurant. We denken graag met u mee en verwerken graag eventuele uitzonderingen, zodat u kunt blijven genieten van uw Poké&ZO maaltijden! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Nel
Was weer lekker, alleen misten we de edamame bonen, jammer.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Pauline
Het is jammer dat de kwaliteit niet constant is. Deze keer een saaie, karige crispy chicken bowl. Geen nacho, geen komkommer, geen gefrituurde rode ui, geen sesam, 1 verdwaald klein stukje little gem en een paar stukjes kip.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Poké & Zo
Beste Pauline, het is uiteraard niet de bedoeling dat niet alle ingrediënten worden toegevoegd die normaal gesproken wel in deze poké bowl thuis horen. We gaan contact met u opnemen om te zoeken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Wijngaarden
Claudia
Patries
Was weer erg lekker, en bezorgd volgens aangegeven tijd! Wederom zeer tevreden
Astrid
Wederom heerlijk; heel smakelijk, soja saus echt niet nodig, rijk gevuld. Knapperig. Helemaal prima!
Sylvia
Na een aantal keren wat teleurgesteld te zijn geweest over de kwaliteit en de hoeveelheid in het bakje zijn we nu weer helemaal tevreden. De kwaliteit en hoeveelheid was zoals we van jullie gewend waren. Het was weer super lekker. Fijn dat jullie naar de feedback hebben geluisterd. Top!!
Reactie van Poké & Zo
Beste Sylvia, we waarderen feedback enorm, zo kunnen we de beste kwaliteit blijven bieden! Erg prettig om te horen dat alles weer naar wens was :) hopelijk tot snel! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
C den Ouden
Wij vinden het geweldig.
Femke
Bestelling was sneller dan aangegeven in de mail, eten was heel lekker!
Kaatje
Heerlijk gegeten maar de standaard maat poke bowl mag voor die prijs wel iets groter
Tom Molhoek
Prima!
Christie
Ellen
Bestelling stond klaar op de afgesproken tijd en was zoals altijd weer van zeer goede kwaliteit, top!
Nel
Het was weer heerlijk!
Nancy (en Harry)
We vinden de kwaliteit wisselend. Of súper óf ‘t gaat. Vanavond was het die laatste categorie. Rijst niet zo goed op smaak als anders. Misschien heeft het dan te maken met drukte in de orders. Het proefde gewoon minder ‘vers’ dan de super versie. Wel jammer.
Reactie van Poké & Zo
Beste Nancy en Harry, wat jammer dat de maaltijd tegenviel. We gaan met uw feedback aan de slag en hopen dat uw volgende Poké&ZO maaltijd weer super zal zijn! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
M. Baars
Netjes op tijd geleverd en goed op de opmerkingen gelet.
Martijn
De large poke bowl is echt vullend en ik ben een grote eter. Prima poke bowls hier!
Simon Benne
Maaltijden perfect. En de bezorging is ook prima.
S. De Moes
Normaal zijn we echt heel blij met poke en zo. Maar gisteravond hebben jullie toch een beste fout gemaakt. Mijn dochter heeft een pinda allergie dus dit heb ik aan gegeven bij de bestelling. Dit is alle andere keren prima gegaan. Maar vanavond kregen wij toch eenpokebowl met pinda's. Het stond wel goed op de bon en er zat wel een een stikker op maar er zaten ook pinda's in. Gelukkig was mijn dochter scherp want anders had het heel anders kunnen aflopen. Na 1 telefoontje kwam er met wat twijfel toch een nieuwe pokebowl. De jonge die hem kwam brengen was na het zien van de eerder bezorgde pokebowl wel overtuigd en bood zijn excuus aan. Het doet niets af aan de kwaliteit van de maaltijden want die zijn prima maar voor allertheid zou ik 1 ster geven.
Reactie van Poké & Zo
Beste S. de Moes, wat vervelend om te horen dat deze fout is gemaakt. Uw feedback wordt doorgegeven aan ons personeel, want dit zijn inderdaad belangrijke uitzonderingen waar veel aandacht aan moet worden gegeven. Fijn dat er dezelfde avond nog een nieuwe poké bowl is bezorgd. We hopen dat jullie ondanks de fout wel hebben kunnen genieten van jullie maaltijden! Weet dat we serieus met dit soort zaken omgaan en dat we er alles aan doen om zo'n fout te voorkomen. Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
J
Het was heerlijk en de service en bezorging top mooi op tijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mui
In 1 woord: heerlijk!
Tom Molhoek
Aandacht geven aan de versheid van de sla. In het totale groentepakket valt dit als eerste op als dit niet vers is!!
An
Altijd heerlijk!
Zie bestellingsnummer
Sinds wij jullie sinds kort hebben ontdekt halen we regelmatig een poke bowl. Goede kwaliteit , vers en echt lekker. Misschien af en toe wisselen van 1+1 gratis zou leuk zijn als het mogelijk is.
Reactie van Poké & Zo
Wat een mooi compliment, bedankt! De tip gaan we doorgeven aan het personeel dat over de acties gaat, wie weet wat er mogelijk is :) Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Ellis
Als tip gekregen om Teryaki pulled chicken te proberen. Het was voortreffelijk! Eten netjes op tijd. Echt een aanrader
Reactie van Poké & Zo
Hi Ellis, dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt voor het compliment! We staan graag snel weer voor je klaar met meer lekkers. Groetjes, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Tineke
Altijd heerlijke poke bowls en vriendelijk personeel!
Roel
Prima eten , Wel pittige prijs!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
JWP
20 minuten later dan afgesproken en dan blijkt ook nog de bestelling niet helemaal te zijn wat er is afgesproken. Desondanks wel lekker.
Mieke
De buns waren volgens mij niet helemaal gaar. Die met pulled beef was rijkelijk gevuld, die met kip heel erg karig. De smaak was zoals altijd wel top.
Nathalie
Heerlijke poke bowl maar de mayonaise mag wel wat meer smaak hebben.
Sylvia
Ik ben normaal altijd enthousiast maar deze keer niet. M’n bakje crispy chicken en spicy tuna waren maar voor de helft gevuld. Er zat echt veel minder in dan normaal. Erg jammer.
Reactie van Poké & Zo
Beste Sylvia, wat jammer om te horen, onze excuses voor het ongemak! We gaan uw feedback doorgeven aan onze keuken zodat zij hier in het vervolg beter op zullen letten. We hopen desondanks snel weer voor u klaar te mogen staan! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland
Marieke
Eten is op tijd en warm bezorgd. Lekker gegeten, maar jammer dat er nauwelijks tot geen verschil zat tussen de bestelde bowl met extra kip en 'reguliere bowl'.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Poké & Zo
Beste Dave, goed om te horen dat het gesmaakt heeft! Vervelend dat we de stokjes en saus zijn vergeten mee te leveren, excuses voor het ongemak. We sturen uw feedback door naar het personeel, zodat zij hier in het vervolg beter op zullen letten. Desondanks hopelijk weer tot snel bij Poké&ZO! Vriendelijke groet, Team Poké&ZO Oud-Beijerland